Fr you , friends(:

Tuesday, December 28, 2010

4 november 2010

masaa tgh bosan bosan uhh ,
txt dngn alham .
cakap lah aku bosan semua kn .
then , dia ajak keluar hangout ,
aku pun on je lah .
time tuuu dia cuti kejap je .
belum cuti panjang mcm aku neh .
haha .

then , aku txt lah semua ,
ckp nk hangout .

then , pg pg dh siap .
bngn awal .
hehe(:
sebab cab smpai pkul 10am .
pastuu pkul 10 teksi smpai amik aku .
dalam tu maya dh bye bye aku dh .
haha .
dh lama tk jumpaa mesti excited kn .
hmm ,
then , tiba tiba alham txt maya ckp dia tk boleh dtg .
mmg terkejut ahh .
tiba tiba jeh .
dah la dia yg paling semangat .
haha .

tkpelah nk buat mcm mana dh tk boleh dtg ,
nk buat mcm mana .
tkkn nk paksa en .
haha .

okaay , dah sampai juscoo .
masuk , then maya call Alham .
gaya dia mcm tipuu .
dia neh ,
nk balas kt aku balik ke ?
aku tipu dia harituu ckp tk boleh dtg .
saja ahh tuu .
dalam hati aku .
dia dtg nya . saja nk main main .

thenn ,
suprise , alham there ! :D
menipu pandai .
pendusta ! haha(:

mmg tinggi betul dia or aku yang pendek ?
tk tk , dia yng tinggi .
haha .

kitaorang pergilah toilet jap .
nk betul tudung serabai dalam teksi tadii .
then , keluar balik .
jumpaa alham .
kitaorang pun merayap lah sementara nk tunggu nad and yang lain .
alham nk carik kemeja and tie .
kitaorang pun ikutlah .
tolong carikkan ,
tp tk dpt .
haha .
malu jeh .

alham sempat lg perli aku dgn Amir ?
grr -,-
tkde kerjaa .

tk lama pastuu , nad sampai .
waah , terus peluk peluk !
lama gilaa kut tk jumpaa .
then , kitaorang tunggu yng lain kt food court .
sambil sambil uhh , sembang lah .
alham tk habis habis nk perli aku .
grr -,-
tkpe , itu mengeratkan silaturahim en .
haha (:
mmg rindu alham pun .
kitaorang dri darjah satu kut kenal .
tp darjah 2 bru sama kelas .
sampai skarng .
tk lost cntct ,
cntohilah kami ,
kalau nk jadik kwn yang baik .
haha .
sama jugak dngn maya , nad , mun ,ain .....
ramai lg lah .

after zohor , baru lah dorang sampai .
hhaaa !
apalagi salam salam lah .
lama tk jumpa .
yang sampai nya .
mira , ain and mun .
yeah .

pastuu kitaorang tgk wayang .
cerita ,


MEGAMIND(:



comel jugak !
sejuk betul dalam wayang .
sampai nk kena peg toilet dan dan tu jugak .
haha .

Habis tuu , kitaorang jalan jalan lah .
apalg .
haha .


yeah , kt POPULAR after wayang(:



kt rooftop pulaak !



yeahh , merekaa .
cubaa tgk sikit ,
apa yng ada kt kepala Mun (:
haha .
comel saja di situ .


yeah , we all . camera sorang sorang di sana .
set time .
(:


kami (:



yeahh , capture by me !(:


alham pulak snap !(:


kami gilaa .
lihat maya di sana !
haha .


photographer terkemukaa neh !
haha (:


yeah , dihadapan cermin gitu (:
haha 


haha (:
tk thu camera di mana .


mereka panggil saya GILA LENSA(:
ada ke patut .


comel kamu !(:



yeahh , kami bertigaa .


OMG , I love this picture !(:

No comments:

Post a Comment

Followers