Fr you , friends(:

Tuesday, December 28, 2010

131110 ):

 I hate this time !
bendaa buruk jadik kt org yng kami sudah anggap
sebagai keluarga sendiri !
kejap kejap , cerita dulu lah .
keluar dngn cousin !
peg PARKSON .
saja saja nk lepak .
dh lama tk lepak sama sama kn .
hmm , tu ahh .
kitaorang makan nk dekat RM100 .
kt KENNY ROGERS(:
tapi mmg sedap ahh ,
tk tipu .

hmm , then beli belah balik .
sementara nk tunggu wayang mulaa .
kitaorang masuk wyang ,
cerita Cuti cuti Cinta(:
masa iklan uh terkejut kejut aku di buatnya .
kuat sgt .
sampai terpelanting popcorn aku .
alhamdulillah tkde org kt depan .
kalau tk habis akuu .
haha .


CUTI-CUTI CINTA 
not so bad .
okaay lahh(:



 .

Cuti-cuti Cinta(:



memilih baju(:
tk cukup tinggi lah ,
ngee ~




yeah(:


syafiq main bowling(:


along , kaklong(:

kitorang balik pukul 5 kut .
then , singgah Tesco Extra .
beli kek mak .
Abah sampai terus jadik ahli sbb beli kek untuk mak .
abah cakap " haa ! tgk , abah syg mak . tuu yng jadik ahli terus .
haha apalah abah neh(:"
bilaa dh sampai rumah , asyraf terus panggil kitaorang , ckp kak sun pengsan ,
mmg terkejut lah .
Dia muntah muntah kut .
kesian dia .
 then , kitaorang lari lah tgk dia .
tgk tgk dh terlantar depan bilik air .
penaat muntah kut .
mak balik klinik ,
tinggalkan patient .
panggil ambulans , bwk hospital bainun .
aku first time kut naik Ambulance !
wow , dalam tuu dorang amik darah kakak . 
dia still pengsan .
lama jugak dok kt hospital .
pkul 11 balik rumah .
Pkul 12 abah ajak keluar .
nk celebrate birthday mak actually .


141110(:

HAPPY BIRTHDAY , MAK




Kitaorang nyanyi untuk mak .
Abah bg card , 
mak baca sikit ,
pastuu mak ckp tknk baca sekrang ,
nnt mak nangis .
mak neh sensitif orangnya (:
bilaa potong kek tuu ,
mak nangis .
tgk kejap je dah nangis .
haha .

-----------
--------------------------
-----------------------------------------

habis celebrate ,
kitaorang jenguk kakak ,
dia tukar ward !
kesian dia .
ingt nk celebrate sekali dngn dia .
hmm , nk buat mcm mana dh takdir en .



I'm really miss her ! )':



1 comment:

  1. woihh , aku sedih ! aku nangis bace . aku pun rindu kakak :'( kau jahat douh ! kau ingtkan aku kat kakak :'(

    ReplyDelete

Followers