Fr you , friends(:

Saturday, January 29, 2011

K I K S(:

hari first , form4 masuk lmbat sikit 
4 hb(: ngee , special sikit . Jangan jealous form lain , haha .
Balik sana lmbat sikit , dalam pukul 3 baru bertolak ,
cubemate dh thu dh ,
still 104:D Alhamdulillah , tknk cubemate lain !
because I love them damn much !
Nyna yng inform , dia dtg awal gilaa , semangat betul Monster neh(:
then , sampai sampai , nmpak Syarifah ngn Ibu diaa ,
Mak peg salam mak dia , aku tk sempat )': Sorry makcik(:
then , naik aras 3 penat gilaa bab ahh ,
dngn barang barang lagi kena angkut ,
mmg separuh mati akuu , haha .
Hari first mmg bising lah surau , mcm mcm cerita terkumpul kt situu , haha .

Theen , pagi esoknya , ramai  cikgu yng ucap Tahniah sbb result PMR bagus(:
Semua students kembang jeh , sengih memanjang , kadang kadang dh boring dah dngar word ' CONGRATE ' haha ( belagak ! )
This year , RMJ dah tukar jawatan jadik HEA , ganti Cikgu Reza )':
Sedihh , yelaa selama kitaorang PMR dia yang semangat buat mcm mcm until kitaorang berjaya ,
credit to him !
okaay , sambung balik , RMJ dia umum siapa yng dapat PKP ,
nama aku tk tersenarai , and aku terima jeh , tk sedih pun ,
until dia umum Syarifah Nur Ainina bt Said Abd Karim : Taiping .




then , automatically , Air Mata keluar !
Aku kena berpisah dngn dia ?
wow , mmg dugaan ! Aku sayang dia !
Mcm mana aku nk stay sana kalau tkde dia ?
Terus aku tknk makan time rehaat , terus naik PSP .
Dngn badmoodnya , aku amik buku reference Biology ,
aku selak selak jeh , yelaa nk cover line .
Time tuu mmg aku rasa down gilaa , tk tau ahh mcm mana !):

Start dari tuu , aku harap sgt kitaorang boleh rapat before dia peg ,
Everything goes well . Iloveyou friend until die ! Remember me always !
Masa KIKS neh , tempat kitaorang dekat bilik seminar 1 jelah ,
tkde tempat lain dah .
Sepanjang KIKS neh , kitaorang belajar mcm mcm ,
introducing of form4 subject ,
waahh , mmg susah , kena banyk menghafal .
aku dh ahh lembap sikit bab hafal hafal neh ,
aduyai !
and then , second week pulak busy dngn pidato ,
akuu mmg cuak tahap gaban ahh wehh ,
takut gilaa ahh blanck kt depan uhh ,
Alhamdulillah , aku tk kena !
haha .


now , pasal sukan pulak ,
huhu , first game netball ,
kelas kitaorang number 4 ,
okaay lah tuu ,
bukan last kn kn ,
3E's good job ,
Iloveyou all !
second game handball ,
wahh , mula mula aku memang tk pandai nk serve .
at last boleh lah jugak , atas tunjuk ajar Syazliyana and Ayuni ,
thnkyou guys !(:
kitaorang number3(:
gang kami ,
Ayuni , Syazliyana , Khairina , Aina , Zaidah , Diyana:D
next game , futsal : di CANCEL kn , sbb semua tidur , haha .





Aina , Syarifah , Aisyah(':


di court(:



waah !(: * haha .


hamboi , Yanna (:
sampai bengkak tangn lah katakan .


jogging (:


Zawin Najah <3

Syaz semangat Waja(:
Go Syaz !


Haness , ketua Cheer(:



Kami laboh !


Niesa Comel (:

------------
--------------------------

Then , hari Sabtu , ada keluar dngn homeroom peg Teluk Intan ,
Celebrate PMR result and budak yang dpt PKP ,
best lah jugak , teacher Syarifah mcm sporting jeh !(:
Iloveher also all homeroom's member .









Time bg ucapan , aku terpecah suaraa -,-"
petaak jeh .
haha .
segann dohh , hehe .
C2 the best among the best !(:
thnkyou fr everythings !:D

......................
.......................................



Annual dinner ,
haha , semua cantik cantik ,
aku and the gang segan gilaak oh , 
yelahh , paling lambat dtg , then kena lari pulak , mcm kena kejar anjing thu !
gosh ! malu betul time uh ,
dtg dtg tkde tempat duduk ,
lg ahh segan .
Tkpelah , dh nk jadik ,
Pengacara nya , Hanis Nasuha and Azeem ,
mmg gempak ahh !


then
 : Fayyadh baca doa
: Zamel bg ucapan , wakil PKP 
: HEP baru bg ucapan 
: Persembahan budak PKP , mmg best , and layak masuk PKP pun korang
: Persembahan budak PS , menyedihkan , hebat
: Slideshow , best gilaak , mengimbau masa lalu(':


Rakan SLIDESHOW 
: KNM sdn.bhd.



merekaa 




fayyadh baca doa 


Zamel bg ucapan 





budak Taiping (:


Tokoh-tokoh , ecece .


PKP perempuan(:


budak TGB(:


Budaak PS(:\


Sedih !


S M A R T !


Yeah !


bersalaman !


Syarifah  ,


Kami(:


cubemate tersayang !
almost 3 years together !
ILY all ,
Yanna <3 Aina <3 Nyna <3 Etin<3


Aina , Syaz , Zaidah(':


Aina <3 Syarifh (':


(:

.......
.................................

yeahh , then Hari Ahad , Isnin , Selasa ,
mcm biasa jeh ,
Hari selasa uhh , ada slot Sejarah yng sgt mengantukkan ,
aku siap tidur lg kt belakang !(: hhe ,
Pastuu ada slot Senii ,
haha .time neh , ckg bg kertas , then lukis ikut rentak lagu yang ckg pasang ,
best jugak ahh .
slot ynag kedua , ckg suruh lukis sayuran yang ckg bg ,
kitaorang kena lukis CILI(:
Hehe .


yeahh , CILI kami ;D



cili saya(:


kami bersama ,


(: <3 <3 <3

Hari Rabuu , tkde buat apa apa ,
just persediaan untuk penutup sahaja ,
kitaorang lepak lepak amik gambar semua ,
tibatiba , ada cakap Ainul dpt Langkawi ,
Wahh , seronok diaa ,
Bguslah kawan baik dia Teah pun kt sana ,
Cngrate Ainul (:

Thenn , Miao tanya :
M : Aina kau tknk check ke ?
A : hmm , tknk ahh , call pun aku bukan dpt punn , lgpun aku tknk .
M : tkpe lah , meh aku check kn , bg number IC kau .
akuu pun tulis lahh .
Then Miao call , ikut procedur lahh .
Pastuu , dia dtg kt aku , mukaa sedihh ,
M : Aina , nk thu tk ?
A : Apa ?
M : Langkawi !
Oh My God ! aku terus nangis , meraung mcm org gilaa ,
Sapee nk hantar aku , menyusahkan parents , ohh . Semua terlintas kt kepala otak aku .
Kawan kawan akuu ? Zaidah , Miao , Cubemate ! semua yang stay ?
mmg aku tknk peg sgt time tuu ,
down gilaa aku rasa .
menangis non-stop ,
Ramai yang pujuk ,

Aina , peg sana , kau fikir study jeh , future kau .
Aina , kau boleh punya .
Aina , kau kena kuat .
mcm mcm lg .

time aku nangis uhh , aku tgk Eda dh merah dh mata dia ,
dh lah dia nangis pasal adik dia tadii ,
hmm , sorry Edaa .
Then , cubemate datang pujuk sekali ,
Syarifah pun dtg ,
Miao , Ayuni , Ecah , Najihah Alang , Yong , Esya , Zawin semua dtg ,
bagi semangat kt aku .
thnks korang I will never ever forget you all guys !

Dah habis tuu , akuu pun call mak , then cakap lah dpt Langkawi ,
mak cakap tkpelah cmtuu ,
text abah pun sama .
Legalah sikit hati aku time tuu .
Then , jumpaa ckg Sharifah and Cikgu Eriza ,
dorang pun bg semangat kt aku ,
thnks ckg .
hmm , dah habis rehat tuu , aku pun duduk sorang sorang merenung nasib kt Langkawi nnt ,
tetiba Syarifah dtg bg Ferrero Rocher(:
Tersenyum akuu ,
Dalam hati aku ckp , care jugak dia kt aku(:
lepas tuu , dia dtg lg , lepak lepak , pastu dia ckp nnt mesti kau dpt kawan baruu ,
mesti kau lupaa aku en ?(':
Lagilah aku nk nangis , 
hmm ,
Dalam hatii , aku tkkn lupakan kau budakk ,
Ingt tuu !
Pastuu dalam bilik pulakk ,
lglah sedih , sepatutnya Aku and Yanna cubemate ,
Etin dgn Nyna ,
kitaorang seperate ,
kesian Yanna ,
Alhamdulillah ada Ecaah (:
thnks Ecah , jadik penyelamat kami(:
kt bilik mcm mcm kitaorang imbau balik pasal dulu ,
sedih gilaa bab ahh !
aku syang gila gilaa ahh kt korang !

Nyna : Yanna : Aina : Etiin (':
'o4
from 09 , 10 , 11 :'D

hmm , malam tuu ada jamuan kelas E ,
1E , 2E , 3E(:
Yeahh , kami bersatuu ,
malam uhh makan nasi lemak makcik CoOp ,
best gilaa , tp ramai yang tkde ,
Muhaimin , Pyan , Syaz , Haniie , Farzana .
hmm ,
best lah jugak , fr the last time with classmate(':


ready(:


miao , zawin :D

Eda , Aina


Fatin , Najihah .


mereka yang disayangi(:


kamii ,


heroo kelas :p


huhu ,


semua tgk tngn Amirah Syafiqah ituu , eiiuww :D


Eda nk suap akuu , :D


Eda teringin aku suap dia ! haha :D



Nabila , Shimaa .
Akan dirindui !


Aku , Zawin , Shima 


Aku , Shima 


Mardhi , Diyana(:


di luar kelas (:


PSP kami , pandangan dari atas .


yeahh ,


3E the BEST !:D

3E always in my HEART:D

............
....................................

harii khamis , hmm , tk buat apa apaa ,
students yng stay PS kenaa tngkap gmbar untuk buat card matrik ,
Aku duduk sorang sorang layan perasaan ,
nnt akuu dh tk bolehh rasa suasana mcm neh dah ,
tk boleh dngar suara kwn kwn dah ,
OMG , apa lg , melelehlah air mata .
hmm , sedihnya , esook dh nk balik ,
tinggalkan MRSM PS yang mendidik aku selama 3 thun ,
Huaa huaa , sedihh gila ,
after that , kitaorang kena kemas bilik seminar untuk majlis penutupan KIKS esok .
seronok tgk dorang(':



rajin Ranina:D


masingmasing busy :D


Ranina and Alifah(;





kami bersama ,


zamel sesat !



yeaaah !

lepass semua dh penaat ,
rehaaat lah sekejap ,
pastuu aku pun baca lah diari apa ntah nama tjuk buku uhh ,
haha , apa apa jelah ,
pastuu , Khalisah datang nk tangkap gmbar ,
kitaorang pun tngkap gmbar ,
btw : Khalisah dapat Kuantan , she's the only one .
tapi aku rasa kau boleh survive !
goodluck there !



Aina : Khalisah : NQ(:


Eda , Aina , Khalisah , NQ , Miao(:

lepaaas tu , sementara ada masa lagi ,
students PKP cakap nk naik jabatan , nk mintak restu semua ckg ,
Aku pun join lahh ,


dngn ckg Intan , ckg BM masa form2(:



ckg Amir , ckg KH !(:


Ckg Zuki , Sejarah :D
best sgt ckg ajar !


teacher Farihah !
teacher Science masa form2(:
teacher BIOLOGY thun ini :D


ustazah Fazilah(:
Agama Islamm ,
Ustazah baik sgt !


Pengetua !
ceramah lg ,
thnkyou sir !:p

hhaahaa ,
habistuu ,
waktuu petang pulak ,
cubemate semua tkde ,

Nyna : Jamuan kelas and panjat bukit 
Yanna and Etin : panjat bukit dngn classmate dorang .
Akuu ? terlentang atas katil:D TIDUR lah .

malam pulakk , kemas barang barang pindah bilik baruu ,
aku tkde hala tuju ,
aku masuk lah bilik Yanna , tidur kt bilik Yanna dngn Ecah lah aku malam tuu .
malam tuu after rowcall , Aku , Eda , Miao , Ayu ,
makan maggie , sembang sembang fr the last time .
Then , aku pun masuk lah bilik Yanna ,
tgk ada Syarifh dh kt bilik ,
Yanna tgh sembang dngn bestfr dia : JIJAH(:
sekali lah sembang dngn Syarifh and Ecah .
aku dah lama tk spend time dngn dia ,
aku pun nk spend time dngn cubemate akuu , Yanna .
etiin dah tidur , Nyna kt bilik Fineyy .
So malam tu kitaorang sembang sembang lahh ,
mestii aku rinduu gilaa saat neh ,
malam tuu , aku dngn syarip tidur atas katil Ecah ,
Ecah pulak tidur atas katil Yanna ,
Sorry Yanna , Ecah (:


No comments:

Post a Comment

Followers